Tuesday, January 29, 2013

final project number 1





deadline : 7th February 2013


hari ni baru nak mula. kahkahkah. ini pun macam nak terkeluar biji mata buat.
oh, semalam dah mula dah. tapi tak save *facepalm*

mohon tinggi keimanan aku supaya kesabaran yang teruji ditempuh dengan baiknyaaaaaa.

Monday, January 28, 2013

to be honest

the same date in another year.




it is funny how I still remembering this date. how I cherished this date years before.
well, it was meaningful and it is still, maybe.


if it wasn't begin......... I may not have this kind of experience.
I may not know what is the meaning of leaving footsteps in someone's life.





I may not learn what is hurt, miss, alone and jealousy.



this story has met its end. I am moving on now, and living my own life. I don't erase the memories, it was too beautiful to be forgotten. Someday it may be the most beautiful story my children willing to hear. :'P

Thursday, January 17, 2013

memori tercipta



kelak nanti, kita dengan haluan masing-masing.
kenalkan rindu pengganti diri.

tak boleh tulis panjang,
tak best bagi feel awal-awal,
tunggu lagi dua bulan.......


sebab lepas dua bulan,
kita dah jauh
:')

Tuesday, January 1, 2013

In The Name of Allah..........

Alhamdulillah, diberi kesempatan untuk hirup lagi oksigen dan hembuskan lagi karbon dioksida dekat bumi ini. Allah masih bagi peluang untuk hambanya yang ini.
Andai umur diapnjangkan lagi, ada rezeki, empat bulan dan dua puluh satu hari lagi, genaplah aku dua dekad.
macam mimpi.


aku simpan kisah lama dalam peti sahaja.
buat kenangan diri sendiri.
teringin bawak cerita baru.
cerita yang matang dari dulu.


sakit dulu, kecewa dulu, rugi dulu,
semua tu jadikan aku hari ini.
marah dulu, geram dulu, tekanan dulu,
semua tu bentuk aku hari ini.
gembira dulu, bawa aku sampai sini.




terima kasih atas segala watak dalam hidup sebelum aku jejak dua dekad
terima kasih banyak
mohon ampun salah silap,
korang semua special sebab tu aku sayang.
kbye.