Saturday, March 23, 2013

rabak

lapan hari.

dulu dulu bukan main aku ambik beg sumbat sumbat barang
tak sabar jumpa mak ayah katanya.

tengok buku pun dah rasa menyampah,
seakan halangan cinta aku dengan rumah.

tapi, ini pertama kalinya,




tau istilah mixed feelings?


siapa tak seronok cuti sampai lima bulan,
bukan sahaja lepas dari tensi kerja, malah boleh membina badan,
biar berketul ketul macam Rikishi. muhuhuhuhu.


cuma, lepas lima bulan nanti environment dah lain.
manusia manusia sekeliling pun 80% lain.



tapi, lagi penting
dulu bukan main pandai badan di Lendu hati di Ipoh,
lepas ni, hati aku ada dekat Lendu lagi.
bukan kena curi pun, aku yang mengada bagi...
eh hati, reti retilah balik sendiri...........................

what makes goodbye becomes harder












the years we met feel like coincidence, and now it's already been 3 years...................






Saturday, March 9, 2013

Dinner Batch, the last event............



6 Mac 2013
Hotel Avillion Legacy














w/ Fithri Faisal


w/ Radzi a.k.a Jacob


w/ Eimieeee


roommate dari part 1 - Zafirah 


roommates part 4 - Eida


dengan pendek. eh. dengan Dianah.


dengan Meeeeewa


kawan suka duka muram durja


dengan Faiq, Chowder, Izwan


ekin


Amir letiuuups


Jameelah~




Narisa & Dee








CLASSMATES 2010-2013  

Wednesday, March 6, 2013

Ros untuk Dianah

bila rajin tu datang banyaklah benda merapu ditepek kat sini.........



dulu zaman cinta monyettttt, boipreng pernah acah acah sweet bagi ros dari tisu ni.

dah doploh satu ni, nak lah acah sweet jugak.


jadi,
bukak youtube,

search,


jumpa,


try,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



HASILNYAAAAAAAAAAAAAAA,









terus Dianah reject.

macam tisu lap hingus katanya!

-.-



Sunday, March 3, 2013

Pre-Graduan 2013








Pra-Graduan 2013 @ Hotel Equatorial, Melaka
02 Mac 2013



 











*kirabawah* 
28 hari lagi.


rindu.
akan tiba masanya.